• Slide – 1

Náhradní plnění 2018

Co je to povinný podíl?

Povinný podíl se týká zaměstnavatelů s více než 25 zaměstnanci. Povinný podíl lze splnit několika způsoby. Prvním z nich je přímé zaměstnávání osob se zdravotním postižením. Ne každá společnost je však schopna takové pracovní místo vytvořit. Druhým způsobem je platit povinný odvod do státního rozpočtu. Tato alternativa je pro firmy nejméně výhodná.

Jste-li společnost, která má více než 25 zaměstnanců musíte splnit povinný podíl OZP. Existují tři způsoby, jak tento podíl splnit.

1. Přímo zaměstnat OZP

2. Odvést finance do státního rozpočtu

3. Odebrat služby v rámci náhradního plnění od certifikované společnosti

Řešení na míru Vaší společnosti

Rád za Vámi přijedu a společně sestavíme optimální kombinaci služeb, díky které se budete moci soustředit pouze na Vaši hlavní činnost. Nebudu Vám vnucovat služby, které Vám nepřinesou užitek.

Naši klienti využívají v rámci NP nejčastěji tyto služby:

Fyzická ostraha, vzdálený monitoring PCO nebo úklidový servis.

Výhody náhradního plnění

  • Splníte zákonem stanovený povinný podíl OZP
  • Ušetříte na odvodech státu
  • Podpoříte zaměstnávaní OZP
  • Peníze neodevzdáte pouze státu, ale navíc získáte užitečné služby
  • Včasným zajištěním služeb splníte povinné podmínky
  • Postaráme se o administrativu
  • Vyhnete se pokutě 1.000.000 Kč

Ušetříte čas i peníze

Jednou z hlavních výhod náhradního plnění je, že splníte svůj povinný podíl OZP. Další nespornou výhodou je, že v případě odběru služeb získáte užitečné podpůrné služby, které využije společnost z jakéhokoliv odvětví. Díky našemu know-how a zkušenostem Vám dokážeme doporučit služby vhodné přesně pro Vás. Můžete si sestavit praktický balíček na míru. Ušetříme čas Váš nebo čas Vašich podřízených. Nyní se již o podpůrné služby starat nemusíte. Můžete se tak plně soustředit na svoji hlavní činnost.

Změny v náhradním plnění od 1. 10. 2017

Od 1. 10. 2017 nabyla účinnosti novela zákona  č. 435/2004 Sb., která přináší změny v oblasti plnění povinného podílu zaměstnávání osob se zdravotním postižením. Dodavatel, tj. zaměstnavatel s více než 50 % osob se zdravotním postižením, může dodat tzv. náhradní plnění pouze v případě, že nejpozději do 30 kalendářních dnů od jeho zaplacení vloží údaje uvedené níže do elektronické evidence vedené Ministerstvem práce a sociálních věcí.

S novelou zákona přichází také změna v oznamování čerpání náhradního plnění. K možnému dodání výrobků či služeb a následnému započtení do náhradního plnění, slouží nová elektronická evidence. Informace o poskytnutém plnění bude do evidence vkládat zásadně dodavatel zboží, služeb či zakázek a to nejpozději do 30 dnů od zaplacení.

Kontaktujte mne, sestavím Vám nezávaznou nabídku zdarma.